google-site-verification: google6f913784443320b4.html

;

Isnin, 28 Ogos 2017

DESIGNER R-SERIES (hand & body lotion)

DESIGNER R-SERIES (hand & body lotion)


harga promosi rm18.00

100% ORIGINAL 

Nikmati pesona dan ramuan fantastis dari Fleur Fantasy. Dengan wangi memikat dari bergamot dan jeruk citrus yang membuat suasana hati menjadi berbunga-bunga dan menenangkan. Dipadu dengan wewangian dari misik putih (white musk) dan cendana, meninggalkan aroma yang melekat dan kesan yang mendalam di alam fantasi Anda.

Losyen untuk tangan dan badan, pelembap mewah ini menggabungkan gabungan unik emollients semula jadi dan Vitamin E yang cepat diserap ke dalam kulit untuk penghidratan yang mendalam. 
.
Formula yang ringan, tidak berminyak menjadikan kulit sangat lembut dan lembut sepanjang hari, dan wangi wangi dengan wangi yang manis, & menggoda.
.
💖 Cadangan Penggunaan:
Sapukan pada tangan dan seluruh badan, terutama pada kawasan kulit kasar atau kering. Urut perlahan hingga diserap sepenuhnya.
.
💖 Bahan-bahan:
Deionised Water, 1-Hexadecanol, 1-Octadecanol, Dimethicone, Fragrance, Gliserin, Ceteareth-20, Tocopheryl Acetate, Isopropyl Myristate, Cyclomethicone, Carbomer, Triethanolamine, Butylparaben, Ethylparaben, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea
.
💖 Amaran !!!!:
Untuk kegunaan luar sahaja. Hentikan penggunaan jika tanda-tanda kerengsaan atau ruam berlaku. Elakkan bersentuhan dengan mata.
.
💖 Kandungan: 200ml
.

wasap utk order 0139896300

Tiada ulasan:

Catat Ulasan