google-site-verification: google6f913784443320b4.html

;

Selasa, 9 Februari 2016

GEL AMANI untuk sakit lutut

GEL AMANI GEL SAKIT LUTUT TERMURAH

Semakin bertambah ramai pengguna gel amani yang

Repeat Order

harga asal rm129.00 

Promosi Rm75.00 sahaja

untuk orderr wassap saya 0139896300


Gel Amani Malaysia Adalah Yang Terbaik.
Produk Gel Lutut Bumiputera Muslim. 
Halal Dan Lulus KKM.
Gunakan Yang Asli. 

Gunakan Tanpa Was-Was
Miliki Yang Original

Gel Amani Malaysia - Asli Ubat Sakit Lutut 

Gel Amani Malaysia dihasilkan semata-mata khas untuk membantu penderita sakit lutut dan sendi. Kami faham kesengsaraan dan siksa sakit lutut anda untuk melakukan aktiviti harian terutama ketika duduk atau berdiri dalam solat. Ramai yang terpaksa berkerusi sewaktu bersolat. Sedikit sebanyak fokus dalam melaksanakan ibadah terganggu. Atas kesedaran inilah Gel Amani Malaysia tampil membantu mengatasi masaalah ini dengan gel lutut Amani.

Bukan orang tua sahaja bahkan yang muda pun kelihatan mengalami masaalah yang sama. Hendak bangun, duduk, sujud dan pergerakan lain sering mengaduh sakit lutut yang tidak tertahan.  Gunakan Gel Amani Malaysia sebagai ikhtiar anda dan InSyaAllah masaalah selesai dengan ikhtiar gel amani.

Punca Sakit Lutut Atau Osteoarthritis

Video Rujukan Dari MyHEALTH KKM - Bagi menjelaskan punca terjadinya sakit lutut. 
Punca Sakit Lutut - Rawan Sendi Haus - Tulang Bergesel Tanpa Alas Rawan Yang Sihat Dan Pelincir - Akhirnya Menghasilkan Keradangan Dan Kesakitan.

  Sakit Lutut atau Osteoarthritis (OA) Lutut berpunca daripada proses penipisan lapisan tulang rawan (cartilage) yang berlaku secara beransur-ansur dan mengakibatkan keradangan. Fungsi utama lapisan rawan ini adalah untuk menyerap daya hentakan. 

Bagaimana Gel Amani Malaysia Bertindak Untuk Membantu 
Legakan Sakit Lutut Dan Sendi ?

Gel Amani Malaysia adalah gel lutut yang berasaskan teknologi BIOTEX Amerika Syarikat. Popular dalam bidang perubatan yang digunakan oleh para doktor . Diformulakan oleh Dr Stanley W Jacob yang telah membuat kajian dalam perubatan dunia. Teknologi ini digunakan di Malaysia untuk menghasilkan gel lutut Amani. Gel Amani Malaysia diperbuat dari ekstrak getah pokok pine yang mengandungi DMSO ( dimetilsulfoksida ).  Sejenis bahan herba semulajadi asli. 



Gel Amani Malaysia diformulasi dengan kandungan DMSO yang mampu meresap dan menembusi kulit dengan luar biasa cepat. Mudah merawat ke bahagian otot dan tulang untuk menyembuhkan sakit atau keradangan dan juga kerosakan tisu. Kajian perubatan menunjukkan keberkesanan DMSO dalam rawatan keradangan, kerosakan atau kecederaan tisu. Banyak komuniti perubatan Eropah menyokong penggunaan DMSO. Di Amerika Syarikat pengamal perubatan mengakui DMSO banyak digunakan untuk
rawatan kerosakan tisu penghubung ( sendi ), gangguan dermatologi, saraf dan sesetengah terapi imunologi. Atas manafaat ini Gel Amani Malaysia dilahirkan untuk membantu anda sihat semula.

Kelebihan Gel Lutut Dari Gel Amani Malaysia

  • Gel Amani membantu menyembuhkan sakit lutut akibat kecederaan.
  • Gel Amani membantu melegakan sakit sendi dan tulang.
  • Gel Amani membantu mengatasi arthritis (sakit lutut akibat kehilangan pelincir).
  • Gel Amani membantu mengatasi masaalah sakit otot.
  • Gel Amani membantu melegakan sakit gout peringkat awal.
  • Gel Amani membantu  menyembuhkan keradangan dan kerosakan tisu dari kecederaan.
  • Gel Amani membantu  menghasilkan semula pelincir lutut setelah pulih sakit.



Kegunaan Lain Gel Lutut Dari Gel Amani Malaysia

Manafaat gel amani bukan sahaja untuk gel lutut dan sendi bahkan boleh digunakan di bahagian lain. Dari pengalaman pengguna tegar kami gel amani telah terbukti berkesan berjaya membantu mengatasi masaalah lain seperti gout, sakit otot pinggang, bahu , tengkuk, sakit gigi, dan melegakan sesak nafas ketika diserang lelah.

Tanda-Tanda Sakit Lutut

  • Sakit Lutut mengalami kebengkakan.
  • Sakit Lutut  tak boleh dibengkokkan atau sakit lutut ketika dibengkokkan
  • Sakit Lutut kemerahan dan rasa hangat apabila disentuh
  • Sakit Lutut bunyi berkriok  ketika bergerak, berjalan terutama naik dan turun tangga.
  • Sakit Lutut​  rasa lemah.

Penyakit Dan Rawatan Gout


           Penyakit Gout ialah salah satu bentuk artritis yang diakibatkan oleh pengumpulan hablur-hablur asid urik pada sendi-sendi. Penyakit gout menjejaskan satu sendi (monoartritis), khususnya ibu jari kaki. Istilah “gout” berasal daripada perkataan bahasa Latin, “gutta” yang bermakna ‘setitis’. Penyakit gout berkait dengan ketul-ketul mendapan urat.
           Penyakit Gout kini merupakan satu penyakit yang semakin banyak menyerang rakyat Malaysia. Dikalangan rakan sekerja penyakit ini sudah menular dengan rancak dan paling ramai yang menghidapinya ialah kalangan lelaki berusia lebih 40an. Namun ada antara kes gout juga menyerang lelaki berusia awal 30an. Menurut NIH (National Institutes of Health in America), penyakit gout telah menyerang kira-kira 2.1 juta penduduk di Amerika dan kerap di hadapi oleh lelaki berusia antara 40 – 50. Penyakit gout jarang berlaku pada kanak-kanak-kanak dan remaja.
           Masaalah penyakit gout boleh dibantu dengan sapuan ubat gout gel amani. Rawatan gout ini bukan sekadar melegakan bisa dan bengkak bahkan sekali gus merawat masaalah lutut. Ubat gout Amani terbukti telah menyembuhkan penyakit gout ramai pengguna. Kelebihan penggunaan gel amani dalam rawatan gout semudah sapu sahaja. 
           Ubat gout ini berfungsi memecahkan darah beku yang menyebabkan aliran darah terganggu. Seterusnya ubat gout ini mampu menghilangkan bengkak setelah darah mengalir normal. Ubat gout yang mengandungi dmso ini mudah meresap ke dalam otot. Pilihan ubat gout gel amani diakui berkesan oleh pengidap penyakit gout yang telah menggunakannya.

Mungkin hati anda berbisik betul ke Gel Amani boleh membantu. ? Ribuan pengguna sudah sihat dan gembira.
Anda boleh nilaikan sendiri 

dari testimoni mahal pengalaman pengguna Gel Amani Malaysia.






Terlalu banyak testimoni yang sudah berjaya dipulihkan dengan asbab gel amani. Anda boleh lihat sendiri pengakuan mereka yang telah menggunakan gel amani ini. Lihat apa kata mereka.


Jangan biarkan diri derita tersiksa. Bantu orang yang tersayang dan diri anda sendiri dengan GEL AMANI sebelum MELARAT .

Cara Guna Gel Amani Malaysia

Picture
* Bersihkan bahagian yang sakit. Tuam dengan air suam adalah lebih baik supaya liang-liang rongga terbuka.
Picture
  • Sapu Gel Amani dengan rata dikawasan yang sakit.
Picture
  • Biarkan terbuka selama 10~15 minit.
  • Gunakan 3 kali sehari
Bagi Sakit Kronik disarankan sapu setiap 4 jam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan