google-site-verification: google6f913784443320b4.html

;

Jumaat, 28 November 2014

Dermanic transcap

Dermanic + Transcaps (30 capsul)


PROMOSI RM70.00

Tranexamic Acid (DERMANIC CAPSULE) merupakan INHIBITOR pencegah melanin kulit gelap yang paling terkenal di dunia . walaupun glutathione kini mendapat tempat , tetapi perlu untuk anda ketahui , kebanyakan glutathione yang dijual di pasaran adalah tidak berkesan , tidak ori dan dicampur dengan bahan-bahan lain seperti yeast dan kanji . Akibatnya , produk pemutihan kurang berkesan . 

Sebenarnya , tranexamic acid digunakan secara meluas oleh hospital dan rumah sakit dalam tujuan mereka membekukan darah pesakit . Kebiasannya , wanita selepas bersalin akan diberi terapi tranexamic untuk menghentikan darah . 

NOTE : PELANGGAN YANG MENGHIDAPI PENYAKIT KRONIK SEPERTI JANTUNG, STROK, MASALAH DARAH KRITIKAL DAN SEWAKTU DENGANNYA DILARANG MENGAMBIL TRENAXAMIC ACID (DERMANIC CAPSULE)


Ada yang cakap dia kena suntik hari-hari di hospital tapi tak putih-putih pun.. Perlu diingatkan, di hospital, penggunaan acid digunakan di dalam dos yang berlainan. Namun , bukan itu yang kita cari , ternyata , hasil penyelidikan saintis dunia dan doktor pakar kulit mendapati , FORMULA produk ini menggunakan tranexamic acid mampu memutihkan kulit . 

Bukan itu sahaja , selain memutihkan kulit menjadi putih pink dan gebu, tranexamic berkeupayaan menghilangkan parut , jeragat , mengatasi masalah jerawat serius serta menghaluskan kulit . 
Ade pelanggan yang menderita penyakit kulit dan ekzema kini pulih. boleh tgk picture..

Yang paling diminati ramai, ia berupaya melicinkan kulit seolah2 kita menjalani terapi hormon . Dengan sistem kimia tranexamic yang unik , ia adalah bebas radikal , tidak mudah terurai dan diyakini bertindak dengan sangat berkesan dan pantas . Tranexamic akan menyerap dengan sangat cepat dan mudah . Ia akan MENGHALANG penghasilan melanin kulit dan menukar eumelanin kepada pheomelanin . ini dapat dilakukan dengan penyekatan melanin serta enzyme tirosinase.

original 100% daripada Taiwan dan mendapat kelulusan KKM . Sila rujuk pada botol produk untuk melihat nombor siri KKM terbabit.

TRANEXAMIC ACID (DERMANIC CAPSULE) 
 (1 BOTOL 30 BIJI)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan